آیا کنترل جمعیت در اسرائیل هم اجرا میشود؟؟

  بسم الله الرحمن الرحیم

  

آیا برنامه کنترل جمعیّت و تنظیم خانواده و هزاران پی‌آمدهای دوستانه از اعمال رایگان عقیم ساختن و جلوگیری از تشکیل فرزند  درباره اسرائیلیان هم اجرا می‌شود؟!

ادامه مطلب ...

معماری مدرن و فراماسونری در جهان اسلام

 بسم الله الرحم الرحیم 

  

 

سخن امروزم برای بسیاری از گوش‌ها غریبه و احتمالاً قابل انکار می‌نماید و اگر برخی آن را حاصل توهّم توطئه فرض نکنند دستِ کم سودا و مالیخولیا را در آن بی‌تأثیر نمی‌شناسند و البتّه خودم به صاحبان این گونه آراء حق می‌دهم. سال‌هاست که می‌خواهند که ما با ساده‌لوحی، بی‌خیالی و بی‌وضعی از کنار همه چیز بگذریم.

همه چیز و همة آمد و شدها و ساخت و سازها را حاصل اتّفاق و حادثه بشناسیم. آن هم در عصر و زمانی که نظام پیچیده، تو در تو، کنترل شده و البتّه مدرن رخصت از کنترل خارج شدن هیچ یک از مناسبات و معاملات را نمی‌دهد. چه، در این صورت، مدرنیته، فرهنگ و اقتصاد و سیاست مبتنی بر مدرنیته و از همه مهم‌تر “سیستم سازان ” همة معنی و هویّت خود را از دست داده و مجال طیّ مراتب تا آخرین مرحله را که چیزی جز جهان تک حکومتی نیست از دست خواهند داد.

ادامه مطلب ...

فهرست شرکتهای حامی صهیونیسم در جهان

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

کمپین بین المللی  "تلاش برای تحریم اسرائیل" با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی را که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند، منتشرکرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در پی افزایش درخواست ها در جهان برای تحریم کالاهای صهیونیستی پس از اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در تجاوز به ناوگان بین المللی امداد رسان غزه موسوم به ناوگان آزادی، کمپین بین المللی تلاش برای تحریم اسراییل برای چندمین بار اسامی شرکتها و موسسات چند ملیتی حامی اسراییل را به همراه مشخصات این سازمانها منتشر کرد و از تمامی ملتهای جهان خواست تا با تحریم کالاهای این شرکتها گامی در جهت اعمال فشار بر اسراییل بردارند. 

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید به اسامی این شرکتها و موسسات دست پیدا کنید ( با کلیک بر روی آرم آنان می توانید اطلاعات بیشتری را درخصوص نحوه تعامل این شرکتها با رژیم صهیونیستی دریافت کنید) 

فهرست شرکتهای حامی صهیونیسم در جهان