المپیک 2012 تحت سلطه فراماسونری

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

شاید هرکس به نشان المپیک 2012 نگاهی اجمالی بیندازد توجه خاصی به نقطه وسط این آرم و تفاوت در طرز نوشتن عدد 2 اول و آخر آن نداشته باشد اما با کمی دقت بیشتر میتوان دریافت که این حرکات چندان هم بی مورد نیست و با تفکیک حروف آن میتوان به کلمه  zion (صهیون) دست یافت  

                                    zion

نشان المپیک 2012 لندن را شرکت Wolff Olins با مدیریت Wally Olins که یک فراماسون تحصیلکرده در دانشگاه آکسفورد است در سال 2007 طراحی کرد و بابت این پروژه دستمزدی 400 هزارپوندی دریافت کرد.

با رونمایی از این لوگو، بسیاری از مردم اعتراض کردند که شکل جالب توجهی ندارد اما برگزارکنندگان در پاسخ به این اعتراضات گفتند که این لوگو بسیار جوان پسند، ورزشی و شجاعانه طراحی شده است. اما جندی بعد تعدادی از محققان به نکاتی در این نشان دست یافتند که جای تعمل بیشتر دارد.

شاید هرکس به این نشان (2012) نگاهی اجمالی بیندازد توجه خاصی به نقطه وسط این آرم و تفاوت در طرز نوشتن عدد 2 اول و آخر آن نداشته باشد اما با کمی دقت بیشتر میتوان دریافت که این حرکات چندان هم بی مورد نیست و با تفکیک حروف آن میتوان به کلمه  zion (صهیون) دست یافت که نقطه وسط آن نشانگر نقطه حرف I و اعداد اول و آخر آن بیانگر حروف Z و    Nهستند.   

                                       zion 

  

تصویر زیر نیز نمایی از موزه هولوکاست کشور آلمان است که با دقت نظر در آن و تفکیک بنا، می‌توان واژه zion را در آن پیدا کرد. این موزه بی شباهت به نشان المپیک 2012 نیست.

                         

                          

 

البته علائم ماسونی این المپیک به همین جا ختم نمیشود و با دقت در عروسک های مخصوص این بازیها نیز میتوان به نکته دیگری دست پیدا کنیم. عروسک های مزبور تنها با داشتن یک چشم، ناخودآگاه توجه ما را معطوف به علامت تک چشم فراماسونری می کنند. تک چشم یکی از نمادهای اصلی فراماسونری است و استفاده صریح از این نماد به عنوان یکی از نمادهای المپیک 2012 با توجه به اینکه لوگوی این دوره از بازی ها هم در ارتباط با فراماسونری بوده است میتواند این نکته را به ذهن متبادر کند که برگزاری بازی های المپیک در کشور انگستان وشهر لندن (مرکز و مهد فراماسونری در جهان) و آن هم در سال 2012، سالی که صیونیست ها نگاه ویژه ای به آن دارند، تحت تسلط کامل فراماسونرها قرار دارد و شاید باید می بایست منتظر اتفاقات جدیدی از این دست در برنامه های افتتاحیه و اختتامیه مسابقات باشیم.

 

                      tack cheshm 

 

به امید تعجیل در فرج مولایمان حضرت بقیه الله (عج) و بر برچیده شدن بساط ظلم و کفر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد